OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL

Hvordan kan vi hjælpe?

Søg efter hjælp

Vi har samlet en række ofte stillede spørgsmål herunder. Finder du ikke svaret på dit spørgsmål, kan du sende en mail til os på info@designbysi.dk eller ringe til kundeservice på tlf. 25100070 alle hverdage mellem 10.00 og 13.00.

ORDRE

Hvor finder jeg mit ordrenummer?

Dit ordrenummer står under ordreinfo i højre side på den ordrebekræftelse, som er sendt til den mail du brugte, da du lagde ordren. Ordrenummeret starter med 80 og er på 8 cifre.

Kan I ændre i min ordre?

Vi kan desværre ikke ændre i din ordre, når den først er gennemført.

Hvad gør jeg, hvis min ordre er sendt retur?

Afhenter du ikke din ordre, returneres den automatisk til vores lager.

Vi har ingen kontrol over hvornår en pakke sendes retur fra de forskellige pakkeshops.

Du bedes være opmærksom på følgende:

Afhenter du ikke din ordre i pakkeshoppen, pålægges der altid et returgebyr på 50 kr. ved behandling af din returpakke. Du vil modtage en mail, når dette er gjort.

Vi kan desværre ikke gensende pakken efter denne proces. Hvis du ønsker de samme produkter igen, bedes du foretage en ny ordre.

Hvor lang leveringstid har I?

Vi bestræber os altid på at behandle og afsende ordre hurtigst muligt indenfor 1-2 arbejdsdage. Vær opmærksom på, at vi ikke pakker og sender i weekender og helligdage.

Din ordre afsendes med GLS, som har 1-3 arbejdsdage levering, og du vil modtage en mail med et tracking nummer, når den er afsendt, så du til enhver tid kan følge din pakke.

Der kan dog forekomme længere leveringstid i forbindelse med Black Friday, udsalg, jul og andre helligdage.

OBS! Dette gælder kun for varer, der er på lager.

Kan I ændre i min levering?

Det er desværre ikke muligt at foretage ændringer i din levering, da vi ikke har mulighed for at ændre det.

Vi kan tilbyde muligheden for at annullere din nuværende ordre, så du kan lave en ny bestilling med den ønskede leveringsmetode. Dette kan dog kun gøres, hvis din pakke ikke allerede er blevet pakket og afsendt.

RETURNERING OG OMBYTNING

Hvordan returnerer jeg en vare?

Det gør du nemt ved at oprette en retur i vores Returportal.

Skal jeg selv betale returfragten? Der er ingen returlabel med i pakken?

Ja, vi har ikke gratis retur. Så du skal selv købe en returlabel. Skal du have ombyttet en vare, betaler vi fragten for den ombyttede vare når den skal sendes tilbage til dig.

Hvorfor modtager jeg ikke min returlabel?

Du kan altid logge ind i returportalen for at se status på din retur. Hvis du ikke kan logge ind, skyldes det nok at du har kommet til at stave din mailadresse forkert. Husk også at tjekke din spammappe/uønsket post.

Skal jeg sende retur med en returlabel fra jeres hjemmeside?

Vi anbefaler at vores kunder opretter en retur på vores hjemmeside: Det gør du nemt ved at oprette en retur i vores Returportal.

Men du kan sende retur med hvem og hvordan du ønsker. Dog skal du sende direkte til vores adresse: Designby Si - Unionsvej 11, 4600 Køge. Samt anbefaler vi dig, at sende med tracking nr. da det er dig der er ansvarlig for pakken til den er modtaget hos os. Sender du til en pakkeshop ved en fejl, bliver den ikke afhentet og du står selv for at sende den retur til os igen efterfølgende.

Jeg har ikke fået mine penge, for det tøj jeg har sendt retur?

Vi tilbagefører til den konto og det kort, der er brugt på ordren. Du modtager en mail når beløbet er tilbageført. Har vi ikke modtaget din pakke – har vi heller ikke tilbageført pengene – så tjek dit tracking nr. inden du kontakter os. Beløbet er ikke synligt på ”aktivitetslisten” på din MobilePay, men du skal ind på kontoen på din bank. 

Jeg har ikke mit ordre nr. hvad gør jeg så?

Vi kan også bruge det mobil nr. eller den mail der er brugt på ordren. Det samme gælder hvis det er en gave.

Hvor lang returret har jeg?

Du har 14 dages returret.

Kan jeg få pengene tilbage?

Ja, det kan du godt. Du skal bare sende retur senest 14 dage efter du har hentet din pakke. Tøjet skal være i samme stand, som da du modtog tøjet, ubrugt og med mærke på.

Skal jeg sende tøjet retur i den samme pose, som jeg modtog det i?

Nej det behøver du ikke, bare det er pakket forsvarligt ind.

Må jeg sende flere ordre retur sammen i samme pose og med kun 1 returlabel?

Ja, det må du gerne. Bare du skriver på retursedlen, de ordre nr. du sender retur og hvad der skal ske med dem.

Kan jeg aflevere en pakke retur på jeres lager I Køge?

Ja, vi er på kontoret fra 8.00 – 15.00 alle hverdage. Udenfor dette tidsrum er der en stor sort postkasse ude foran vores låge/port, hvor der står Designby Si på, som du kan ligge pakken i. Vær sikker på, at det er den rigtige postkasse.

Jeg skal have en anden størrelse. Kan jeg komme forbi jeres lager i Køge og ombytte?

Ja, det kan du godt mellem kl. 8.00 – 15.00 på alle hverdage.

Kan jeg få pengene tilbageført til et andet kort/konto?

Nej, vi kan kun tilbageføre til det kort der er brugt på ordren.

FEJL OG MANGLER

Der er fejl på et sæt jeg har købt. Skal jeg sende begge dele af sættet retur?

Ja, det skal du. Så ombytter vi hele sættet og sender det til dig.

Jeg har fået en vare med fejl på, hvad skal jeg gøre?

Du skal sende en mail til os med dit ordre nr., billeder af fejlen samt beskrive hvad fejlen er. Så kigger vi på det og sender en gratis returlabel, hvis fejlen er vores. Husk du har 7 dage til at reklamere i.

Jeg har fået en forkert vare, hvad skal jeg gøre?

Du skal sende en mail til os med dit ordre nr. samt billeder af den vare der er leveret forkert. Så kigger vi på det og sender en gratis returlabel, hvis fejlen er vores.

Det tøj jeg har købt hos jer er gået i stykker, hvad skal jeg gøre?

Du skal sende en mail til os med dit ordre nr., billeder af fejlen samt beskrive hvad fejlen er. Så kigger vi på det og sender en gratis returlabel, hvis fejlen er vores.

DIVERSE

Må jeg gerne prøve den bikini jeg har købt?

Ja, det må du gerne. Du skal dog have et par trusser på indenunder når du prøver trusserne. Modtager vi en beskidt bikini retur, kan vi ikke ombytte / tage den retur. Bikinien vil blive sendt retur til dig og du kommer til at betale for fragten.  

Har I en butik, hvor jeg kan komme og prøve og se tøjet?

Nej, vi er udelukkende en webshop. Vi har dog et prøverum på vores lager, hvis du skal prøve en købt vare eller skal have ombyttet til en anden størrelse. Men vi har ikke mulighed for at finde andre vare til prøvning

Jeg får ikke svar på min sms?

Vi besvarer desværre ikke sms’er. Send en mail eller ring til os.

I svarer ikke jeres telefon?

Vi har telefon tid mandag til fredag mellem kl. 10.00 og 13.00. Er der optaget i det tidsrum så prøv igen senere eller send os en mail til info@designbysi.dk.

Jeg får ikke svar på min mail?

Send din mail direkte til info@designbysi.dk, da vi ikke modtager de mails, som besvares via din ordrebekræftelse. Du kan også udfylde vores kontaktformular på hjemmesiden.

Stadig ikke fået svar på dit spørgsmål?

Send en mail til os på info@designbysi.dk eller ring til kundeservice på tlf. 25100070 alle hverdage mellem 10.00 og 13.00.