OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL

Søg efter hjælp

Vi har samlet en række ofte stillede spørgsmål herunder. Finder du ikke svaret på dit spørgsmål, kan du sende en mail til os på info@designbysi.dk eller ringe til kundeservice på tlf. 25100070 alle hverdage mellem 10.00 og 13.00.

Sikkerhed ved nethandel

Tofaktor godkendelse//Nem ID/ MitID

Der er blevet indført ekstra sikkerhed for alle køb ved nethandel. En såkaldt tofaktor godkendelse er indført. Det betyder, at alle køb online skal godkendes med nem ID eller MitID, før ens ordre går igennem.
Vi har derfor oplevet at flere ordrer ikke er gået igennem. Dobbelttjek derfor gerne om i har modtaget en ordrebekræftelse, hvis i har handlet hos os inden for de seneste par dage.


Dette gælder ikke, hvis man betaler over mobilepay. 

RETURNERING OG OMBYTNING

Skal jeg selv betale returfragten? Der er ingen returlabel med i pakken?

Ja, vi har ikke gratis retur. Så du skal selv købe en returlabel. Skal du have ombyttet en vare, betaler vi fragten for den ombyttede vare når den skal sendes tilbage til dig.

Hvor køber jeg en returlabel?
Hvorfor modtager jeg ikke min returlabel?

Du kan have skrevet din mail adresse forkert. Husk også at kigge i din spammappe, samt om der er plads i din mailbox. Men ellers send en mail til os med det telefon nr. som den er købt i, så kan vi finde din returlabel i systemet.

Skal jeg sende retur med en returlabel fra jeres hjemmeside?

Nej, du kan sende retur med hvem og hvordan du ønsker. Dog skal du sende til vores adresse: Designby Si - Unionsvej 11, 4600 Køge. Samt anbefaler vi dig, at sende med tracking nr. da det er dig der er ansvarlig for pakken til den er modtaget hos os. Sender du til en pakkeshop ved en fejl, bliver den ikke afhentet og du står selv for at sende den retur til os igen efterfølgende.

Jeg har ikke fået mine penge, for det tøj jeg har sendt retur?

Vi tilbagefører til den konto og det kort, der er brugt på ordren. Du modtager en mail når beløbet er tilbageført. Har vi ikke modtaget din pakke – har vi heller tilbageført pengene – så tjek dit tracking nr. inden du kontakter os. Beløbet er ikke synligt på ”aktivitetslisten” på din MobilePay, men du skal ind på kontoen på din bank. 

Jeg kan ikke finde min returseddel?

Den kan du hente her: Returseddel

Jeg har ikke mit ordre nr. hvad gør jeg så?

Vi kan også bruge det mobil nr. eller den mail der er brugt på ordren. Det samme gælder hvis det er en gave.

Hvor lang returret har jeg?

Vi har 14 dages returret.

Kan jeg få pengene tilbage?

Ja, det kan du godt. Du skal bare sende retur senest 14 dage efter du har hentet din pakke. Tøjet skal være i samme stand, som da du modtog tøjet, ubrugt og med mærke på.

Skal jeg sende tøjet retur i den samme pose, som jeg modtog det i?

Nej det behøver du ikke, bare den er pakket forsvarligt ind til, at blive sendt tilbage til os.

Må jeg sende flere ordre retur sammen i samme pose og med kun 1 returlabel?

Ja, det må du gerne. Bare du skriver på retursedlen, de ordre nr. du sender retur og hvad der skal ske med dem.

Kan jeg aflevere en pakke retur på jeres lager I Køge?

Ja, vi er på kontoret fra 8.00 – 15.00 alle hverdage. Udenfor dette tidsrum er der en postkasse du kan ligge pakken i øverst.

Jeg skal have en anden størrelse. Kan jeg komme forbi jeres lager i Køge og ombytte?

Ja, det kan du godt mellem kl. 8.00 – 15.00 på alle hverdage.

Kan jeg få pengene tilbageført til et andet kort/konto?

Nej, vi kan kun tilbageføre til det kort der er brugt på ordren.

FEJL OG MANGLER

Der er fejl på et sæt jeg har købt. Skal jeg sende begge dele af sættet retur?

Ja, det skal du. Så ombytter vi hele sættet og sender det til dig.

Jeg har fået en vare med fejl på, hvad skal jeg gøre?

Du skal sende en mail til os med dit ordre nr., billeder af fejlen samt beskrive hvad fejlen er. Så kigger vi på det og sender en gratis returlabel, hvis fejlen er vores. Husk du har 7 dage til at reklamere i.

Jeg har fået en forkert vare, hvad skal jeg gøre?

Du skal sende en mail til os med dit ordre nr. samt billeder af den vare der er leveret forkert. Så kigger vi på det og sender en gratis returlabel, hvis fejlen er vores.

Det tøj jeg har købt hos jer er gået i stykker, hvad skal jeg gøre?

Du skal sende en mail til os med dit ordre nr., billeder af fejlen samt beskrive hvad fejlen er. Så kigger vi på det og sender en gratis returlabel, hvis fejlen er vores.

DIVERSE

Må jeg gerne prøve den bikini jeg har købt?

Ja, det må du gerne. Du skal dog have et par trusser på indenunder når du prøver trusserne. Modtager vi en beskidt bikini retur, kan vi ikke ombytte / tage den retur. Bikinien vil blive sendt retur til dig og du kommer til at betale for fragten.  

Har I en butik, hvor jeg kan komme og prøve og se tøjet?

Nej, vi er udelukkende en webshop. Vi har dog et prøverum på vores lager, hvis du skal prøve en købt vare eller skal have ombyttet til en anden størrelse. Men vi har ikke mulighed for at finde andre vare til prøvning

Jeg får ikke svar på min sms?

Vi besvarer desværre ikke sms’er. Send en mail eller ring til os.

I svarer ikke jeres telefon?

Vi har telefon tid mandag til fredag mellem kl. 10.00 og 13.00. Er der optaget i det tidsrum så prøv igen senere.

Jeg får ikke svar på min mail?

Send din mail direkte til info@designbysi.dk, da vi ikke modtager de mails, som besvares via din ordrebekræftelse. Du kan også udfylde vores kontaktformular på hjemmesiden.

Stadig ikke fået svar på dit spørgsmål?

Send en mail til os på info@designbysi.dk eller ring til kundeservice på tlf. 25100070 alle hverdage mellem 10.00 og 13.00.