Returnering

Du har 14 dages fortrydelsesret på alle varer. Du skal blot returnere varen til os i dens oprindelige stand og sende din ordrebekræftelse, så refunderer vi dine penge eller bytter til anden varer efter vi har modtaget den retur. Hvis du ønsker at bytte til en anden størrelse eller varer, så noter det på bagsiden af ordresedlen. Husk varen skal returneres indenfor de 14 dage og man skal selv betale for returfragten. 

Pakken sendes til:
Designby Si
Unionsvej 11
4600 Køge - Danmark


OBS! Returpakker skal sendes direkte til vores adresse da vi ikke har mulighed for at afhente dem i en pakkeshop.

Hvis du selv ønsker at komme retur med din pakke er vi på kontoret man-fredag fra kl. 8-15 (hverdage), og ellers har vi en postkasse hvori du kan aflevere pakken i øverst. 

Mangler du din returseddel (er på bagsiden af din ordreseddel), kan du printe en ny her:
Returseddel

Du kan købe returlabel gennem os med Bring til kr. 29,00. (gælder kun fra Danmark)
Tryk her hvis du ønsker at købe returfragt:
 
Køb returlabel


Når vi modtager varen, tjekker vi den, og du får tilbagebetalt det beløb, der er betalt for varen. Beløbet bliver altid overført til samme betalingskort, som du betalte købet med.
BEMÆRK:
Du kan miste dit købsbeløb, helt eller delvist. Det sker, hvis varens værdi er forringet, fordi:
·        Du reelt har taget varen i brug.
·        Den er blevet beskadiget, mens du havde ansvaret for den.
·        Du har håndteret varen på en anden måde, end hvad der er hensigtsmæssigt i forhold til den varetype, det drejer sig om i hvert enkelt tilfælde.
Hvis vi kan se at varen har været brugt sendes den retur på købers regning. 

Bemærk: Ved returnering betaler du selv porto. Designby Si kan ikke holdes ansvarlig eller kompensere for pakker tabt i returfragten, så husk at beholde din postkvittering. Vi modtager ikke varer sendt pr. efterkrav eller pakker sendt til en pakkeshop.

Reklamation

Har du modtaget en varer som er defekte, bedes du skrive os en mail vedr. dette. Dette skal ske senest 7 dages efter du har modtaget varen. Vi har brug for dit ordre nr., en kort beskrivelse og et billede af fejlen.
Alle reklamationer skal sendes pr. mail og ikke på tlf.